Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

Αύρα Βοσπόρου

Τώρα που σχεδόν χειμώνιασε κοιτάω με λίγη νοσταλγία της φωτογραφίες μου από τον Βόσπορο και τις πανέμορφες κρουαζιέρες. Ο κρύος καιρός δεν είναι του γούστου μου, πόσο μάλλον στα μέσα του Βοσπόρου που ο αέρας και το κρύο είναι ακόμα πιο έντονα. Αφήνω λοιπόν τις βαρκάδες στην άκρη ώς την άνοιξη με παρακαταθήκη το παρακάτω βιντεάκι. Κλείστε την μουσική στα δεξιά και απολαύστε:
Να το βλέπουμε όλοι μας τις κρύες χειμωνιάτικες νύχτες και να λαχταρούμε πάλι τον καλό καιρό που τόσο ομορφαίνει την Πόλη. Βέβαια στο ενδιάμεσο διάστημα δε θα μείνω με σταυρωμένα χέρια. Η Πόλη έχει τόσες άλλες μαγείες να μου προσφέρει. Θα είμαι εδώ να τις χορτάσω όλες.

2 σχόλια:

  1. Εκπληκτικές εικόνες.Συγχαρητήρια Θοδωρή.(Σταμάτης-Κιλκίς),

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Σταμάτη μου. Σε ευχαριστώ πολύ και πολλούς χαιρετισμούς στο Κιλκίς
      Θοδωρής

      Διαγραφή